Sıkça Sorulan Sorular

Aradığınız sorunun cevabını bulamadıysanız bizimle iletişime geçin.

Soru Ürünleri nasıl sipariş edebilirim?
Cevap
  1. İstediğiniz ürünü sepete ekleyin.

  2. Sepetinizi kontrol edip "Ödemeye Geç" butonuna tıklayın.

  3. Teslimat ve fatura bilgilerinizi girin.

  4. Ödeme yöntemini seçip siparişi tamamlayın.

Soru İndirim kuponu nasıl kullanırım?
Cevap

Sipariş özeti sayfasında "Kupon Kodu" alanına kuponunuzu girip "Uygula" butonuna tıklayın.

Soru Hangi ödeme yöntemlerini kabul ediyorsunuz?
Cevap

Kredi/banka kartı (3D Secure) Ödeme yapabilirsiniz.

Soru Ödeme bilgilerim güvende mi?
Cevap

Sitemiz SSL sertifikalıdır ve ödeme işlemleri şifrelenir. Kart bilgileriniz asla saklanmaz.

Soru Siparişimi nasıl takip ederim?
Cevap
  1. "Hesabım" > "Siparişlerim" bölümüne gidin.

  2. Sipariş numaranızı girerek kargo takip numarasını görüntüleyin.

  3. Kargo numarasını kargo firmasının sitesinde sorgulayın.

Soru Teslimat adresimi nasıl değiştiririm?
Cevap

Sipariş onaylanmadan önce iletişim bilgilerinizi düzenleyebilirsiniz. Sonrasında bizimle iletişime geçin.

Soru Ürünü nasıl iade ederim?
Cevap
  1. "Hesabım" > "İade Talebi Oluştur" seçeneğini kullanın.

  2. İade nedeni ve fotoğraf ekleyip talebi gönderin.

  3. Kargo bilgileri size e-posta ile iletilecektir.

Soru İade süresi ne kadar?
Cevap

Ürünler 14 gün içinde orijinal ambalajında iade edilmelidir.

Soru Şifremi nasıl sıfırlarım?
Cevap

Giriş sayfasında "Şifremi Unuttum" linkine tıklayıp e-posta adresinizi girin.

Soru Sipariş geçmişimi nasıl görüntülerim?
Cevap

"Hesabım" > "Siparişlerim" bölümünden tüm geçmiş siparişlerinizi görebilirsiniz.